Overslaan en naar de inhoud gaan

Adobes Apollo is ‘RIA’ zonder keurslijf browser

Apollo is voor een groot deel het resultaat van het samengaan van Adobe en Macromedia in 2005. Adobe is steeds bezig geweest met het verder uitbreiden van zijn PDF-platform en Macromedia probeerde het uiterste te halen uit zijn Flash-technologie, die ontwikkelaars de volle ruimte geeft voor geanimeerde interfaces (‘rich internet interfaces’, RIA’s) binnen het browservenster. Beide partijen, inmiddels in één bedrijf ondergebracht, begonnen de browser als een storend keurslijf te voelen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in