Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Expert met agenttechnologie zijn service opnieuw uitvindt

Als een van de weinige ‘klassieke’ wit- en bruingoedbedrijven weet Expert zich staande te houden tussen de online-ketens. Het bedrijf heeft altijd veel aandacht besteed aan klantenservice en zet nu al heel succesvol AI-agenttechnologie in om die reputatie ook online voort te kunnen zetten.

Expert
Expert

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in