Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoeken naar de toegevoegde waarde van standaarden

Dat laatste betekent overigens niet dat het hoofdkantoor dicteert hoe de IT in alle vestigingen van Heineken ingericht moet worden, legt Director Global Service Delivery Edwin Erckens uit. Hij zet de lijnen uit voor de IT-ondersteuning van alle Heineken- vestigingen. “We zijn een federaal bedrijf, gegroeid door overnames. Met zo’n historie is een ding zeker: de IT is nergens hetzelfde.
Business
Shutterstock
Shutterstock

En dan is het maar de vraag of het verstandig is om onze IT wereldwijd op alle terreinen uniform in te richten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in