Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo zorgen bots voor betere klantinteractie

Het gebruik van (chat)bots en kunstmatige intelligentie om interactie met klanten, toeleveranciers of werknemers te automatiseren, is hot. Maar er gaat ook veel mis. Zo voorkom je veelgemaakte fouten.
okay
© CC BY 2.0 - Flickr
CC BY 2.0 - Flickr

De markt voor geautomatiseerde conversatieplatformen (conversational platforms) is nog heel jong. Dat betekent dat de ontwikkeling snel gaat en er ook nog veel beginnersfouten worden gemaakt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in