Innovatie & Strategie

Klantinteractie
okay

Zo zorgen bots voor betere klantinteractie

6 aanbevelingen bij de start van een chatbotproject

© CC BY 2.0 - Flickr Anderson Moreira
22 mei 2018

Het gebruik van (chat)bots en kunstmatige intelligentie om interactie met klanten, toeleveranciers of werknemers te automatiseren, is hot. Maar er gaat ook veel mis. Zo voorkom je veelgemaakte fouten.

De markt voor geautomatiseerde conversatieplatformen (conversational platforms) is nog heel jong. Dat betekent dat de ontwikkeling snel gaat en er ook nog veel beginnersfouten worden gemaakt.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!