Development

Zakelijke software
Continuous Intelligence

Zo krijg je inzicht in klantwaarde tijdens software-ontwikkeling

Continuous Intelligence voor realtime inzicht in gebruikerswensen.

© Shutterstock
29 november 2017

Veel softwareontwikkelingsteams werken op basis van een backlog. Zo’n backlog bevat een geprioriteerde lijst met uit te voeren werkzaamheden. De prioriteit van de werkzaamheden is gebaseerd op klantwaarde. Het uitgangspunt is dan ook dat meer klantwaarde zorgt voor meer omzet en succes.

Maar hoe krijg je inzicht in klantwaarde? Je kunt je klant wekelijks met enquêtes bestoken, maar de enquête zelf komt de klantwaarde al niet ten goede. Gelukkig zijn er veel betere mogelijkheden. In dit artikel gaan we er dieper op in. 

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Inloggen

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!