Overslaan en naar de inhoud gaan

XLA helpt Jumbo aan betere IT-dienstverlening

XLA® (Xperience Level Agreement) stelt de ervaring van de eindgebruiker en de impact van IT-diensten op de business centraal. Simac en Jumbo passen XLA toe om de beleving van de IT-dienstverlening binnen de winkels te meten en te verbeteren. Dave van Herpen, Eva de Witt en Dimitri Schippers zien zes succesfactoren voor een succesvolle toepassing van XLA.
Jumbo
© Shutterstock.com
Shutterstock.com

Door de almaar groeiende digitalisering is een continue focus van een IT-leverancier op de geleverde waarde en impact van IT-diensten op de business processen van de klant essentieel om het maximale uit de samenwerking te halen en de schaarse kennis binnen het ecosysteem optimaal te benutten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in