Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat nou, noodnet …

Een mooi beeld van het werk dat het Vodafone bezorgde om het kwart van zijn abonnees die van de storing te lijden had, weer aangesloten te krijgen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Want los van die draadjes moesten ook de 700 op de verwoeste centrale aangesloten zendmasten opnieuw ingeregeld worden, moesten de op de centrale geregistreerde klanten overgezet worden en moest Vodafone een oplossing vinden voor de instabiliteit die door de gewijzigde inrichting van zijn netwerk is ontstaan - waar ook klanten ver van de verwoeste telefooncentrale last van hadden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in