Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarde creëren staat en valt met goede samenwerking in de hele keten

De kern van IT-servicemanagement is het toevoegen van waarde. Hoe realiseer je die waarde precies? Dat gaat alleen als alle betrokkenen - van klant tot toeleverancier – samenwerken en zaken niet te complex worden gemaakt, meent Wim Hoving, algemeen directeur van Servitect en chief architect van de ISM-methode en spreker op het Srvision-evenement van de KNVI op 18 en 19 april.
Samenwerken
© Shutterstock.com
Shutterstock.com

‘Waarde’ is een wat vaag begrip, maar komt uiteindelijk neer op de meerwaarde die een IT-dienst levert. Hoe ondersteunt het de gebruiker in zijn werk? “Wat waarde is, is dus subjectief en kan alleen door de klant bepaald worden”, aldus Hoving.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in