Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf vragen aan Dropbox

Dropbox was vroeg op de consumentenmarkt met een cloudopslag en -samenwerkingsdienst, maar laat op de zakelijke markt. Volgens Thomas Hansen, vicepresident Europa van Dropbox en Chris Moojen, de kersverse directeur van de Benelux-vestiging, groeit het aantal zakelijke klanten echter spectaculair. Inmiddels heeft het bedrijf 150.000 zake­lijke abonnees wereldwijd en dat aantal groeit met tienduizenden per maand. Vijf vragen aan de twee topmannen over dit aanbod.
Dropbox-app op iPhone-scherm
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

1. Hoe overtuigt Dropbox CFO’s te investeren in Dropbox-diensten terwijl hun organisatie vaak al vergelijkbare functionaliteit via de cloudsuites van Microsoft of Google in huis hebben?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in