Management

Personal Tech
boze vrouw

Veel handtekeningen voor petitie XS4ALL

Veel emotie rond verdwijnen van de internetaanbieder.

© CC0,  Pixabay
11 januari 2019

Veel emotie rond verdwijnen van de internetaanbieder.

Een petitie tegen het verdwijnen van de merknaam XS4ALL is in een dag tijd meer dan 13.000 keer getekend. Initiatiefneemster Kirsten Verdel is verrast door het grote aantal ondertekenaars. ,,Het signaal dat we ermee afgeven is duidelijk", zegt ze.

De petitie 'XS4ALL moet blijven' is een reactie op een bekendmaking van eigenaar KPN. Het telecombedrijf meldde donderdag dat het het merk XS4ALL gaat schrappen, om zich meer op het hoofdmerk KPN te kunnen richten. De diensten van XS4ALL komen niet in het geding, zo stelde KPN de klanten gerust.

Volgens Verdel roept het merk XS4ALL zoveel steunbetuigingen op omdat het een unieke internetprovider is, vanwege "de bedrijfscultuur, de kennis, de knowhow, de inzet voor privacy en het maatschappelijk engagement". "De andere merken die KPN schrapt, zoals Telfort, roepen amper reacties op", zegt zij.

Een woordvoerder van het telecomconcern zegt in een reactie dat KPN "uiteraard met onze klanten in gesprek blijven over hoe we dit zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. Wat we donderdag hebben aangekondigd, gaan we zorgvuldig uitvoeren. De klanten blijven de diensten en de kwaliteit op hetzelfde niveau ervaren. Bovendien mogen ze wel hun XS4ALL e-mailadres behouden.''

Lees meer over
Lees meer over Management OP AG Intelligence
2
Reacties
J. Mamadeus 11 januari 2019 12:15

Vandaag heb ik een email van mijn provider XS4ALL gekregen om mij herover te informeren en ik heb direct geantwoord dat ik naar een andere provider zal uit kijken. Misschien zet ik mijn overplaatsing naar het buitenland waar ik nu op dit moment ben door en heb ik een goede rede mijn abonnement op te zeggen!

n.onolet 11 januari 2019 11:27

Als KPN dit doorzet , dan ben ik onmiddelijk weg.
De maatregel van KPN betekent : klantonvriendelijker, slechtere kwaliteit, koppelverkooppraatjes, slechte bereikbaarheid, 'kastjenaardemuur' service, prijsverhogingen.
Heel jammer voor al die geweldige XS4ALL medewerkers, die alle waardering verdienen voor hun hoge servicenivo en kundigheid.

Reactie toevoegen
De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.