Overslaan en naar de inhoud gaan

UPS anticipeert op groei e-commerce in Nederland

Met een nieuw groot distributiecentrum in Hoofddorp speelt UPS in op de verschuiving van winkelverkoop naar internet-retail in Nederland.
pakketje
© CC0 Public Domain (pixabay)
CC0 Public Domain (pixabay)

Het gebouw, dat net op tijd voor de drukke periode voor de feestdagen in bedrijf kwam, biedt capaciteit om tot 1.500 pakketten per uur te verwerken. Daar zijn zo tegen de 40 medewerkers voor nodig.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in