Overslaan en naar de inhoud gaan

Tripwire corrigeert fouten zelf

Of klanten het niet enigszins angstaanjagend vinden dat fouten automatisch gecorrigeerd worden? “In het begin wel”, moet productmarketingmanager Michael Thelander toegeven. “Het scheelt ook wat voor systemen ze hebben. Zeker als het wat uniekere configuraties zijn, willen ze meer zekerheden. Klanten willen het eerst uitgebreid testen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Als ze dan vervolgens de embedded workflow zien die erin zit, stelt ze dat weer gerust”, vult Rob Warmack aan, senior director International Marketing bij Tripwire. Daarin is duidelijk te zien wie wat doet en wat er precies gebeurt. “Die zichtbaarheid is heel belangrijk; ze zien waar zij de controle hebben.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in