Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom versterkt positie in India

"Deze beslissing is belangrijk voor TomTom om onze aanwezigheid in deze opkomende markt te versterken. India vertegenwoordigt met zijn bijna onbetreden navigatiemarkt toenemende mogelijkheden", zei bestuurslid Alain de Taeye van TomTom.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

India heeft een populatie van 1,2 miljard mensen maar er zijn slechts 22 miljoen auto's op de weg, aldus TomTom. De verkoop van nieuwe auto's zal naar verwachting groeien van 2,5 miljoen in 2010 tot 4 miljoen per jaar omstreeks 2015.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in