Overslaan en naar de inhoud gaan

SURFnet start bewustwordingscampagne

Het gaat om een langlopende campagne, die alle denkbare doelgroepen in het onderwijs moet helpen om veiliger digitaal te werken en te studeren. L'eau gaat de campagnestrategie, het creatief concept met accenten naar de diverse doelgroepen, de uitwerking van middelen en de roll-out daarvan doen.
SURFnet logo
© surf.nl
surf.nl

Zelfbewustzijn

Eric van der List, verantwoordelijk voor Communicatie & Marketing bij SURFnet, zegt: “Wij zorgen voor optimale beveiliging van software en hardware. Daarnaast moeten we ook onze diverse gebruikersgroepen, denk bijvoorbeeld aan de honderdduizenden studenten en docenten, informeren dat uiteindelijk hun eigen gedrag de cruciale factor vormt." Studenten en docenten zorgen er samen voor dat er veilig gestudeerd kan worden. De campagne omvat daarom het gehele traject van ‘onbewust onbekwaam’ naar ‘bewust bekwaam’.

Crossmediaal

“In deze crossmediale campagne kunnen wij onze gehele visie op doelgroepactivatie kwijt. Met aan de basis het gegeven dat we gedrag kunnen ombuigen, door mensen kleine stapjes te laten zetten. Zeker waar het een abstract onderwerp als ‘digitale veiligheid’ betreft, waar het toepassen van kleine tips al een wereld van verschil kan maken", zegt Olaf Cox, partner en client service director van l’eau.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in