Overslaan en naar de inhoud gaan

Succes process mining is vooral organisatorische klus

Het inzetten van process mining lijkt een no-brainer voor vrijwel elke organisatie om bedrijfsprocessen in kaart te brengen, inefficiënties op te sporen en het resultaat van verbeterprocessen te volgen. Succesverhalen zijn er legio: Deutsche Telekom slaagde er in 40 miljoen euro te besparen omdat facturen op tijd worden betaald. Lufthansa wist vorig jaar door processen in kaart te brengen en te verbeteren 17 procent meer vluchten op tijd te laten arriveren.
groepsdansje
© CC0 - publicdomainpictures.net
CC0 - publicdomainpictures.net

Vodafone kon de volledig automatische verwerking van facturen verhogen van 13 naar 83 procent.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in