Overslaan en naar de inhoud gaan

Storing internetbankieren bij ABN AMRO

ABN AMRO heeft woensdagochtend last gehad van een technische storing bij het internetbankieren. De problemen begonnen rond 08.00 uur en waren volgens de bank rond het middaguur verholpen.
© ABN-AMRO
ABN-AMRO

Klanten van de bank konden via de website of via de app geen bankzaken regelen. Er kon wel gewoon gepind worden met bankpassen van ABN.

Zeldzaamheid

Problemen met het internetbankieren en mobiel bankieren zijn tegenwoordig een zeldzaamheid, zegt een woordvoerder van de website allestoringen.nl. 'Drie tot vier jaar geleden kwamen storingen veel vaker voor. Dat had onder meer te maken met de invoering van het Europese betaalsysteem Sepa', aldus de zegsman.

Ook de groei van het online bankieren heeft eerder tot storingen geleid. Ook dat is opgelost, met de inzet van meer servers.

Volgens allestoringen.nl begon de storing bij ABN AMRO dinsdagavond al. 'Het is koffiedik kijken, maar waarschijnlijk dacht de bank het probleem te hebben verholpen. Woensdagochtend bleek dat niet zo te zijn'.

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in