Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelgroeier: ‘Wij willen mensen op de kaart zetten’

KeenCorp laat AI los op de interne communicatie van groepen werknemers, om zo hun betrokkenheid echt goed te kunnen meten. Niet een jaarlijkse enquête, soms zelfs net na een bonusronde, maar realtime lopende communicatiepatronen analyseren. Begrijpend lezen door een AI. “Dit is géén sentimentanalyse.”
KeenCorp employee engagement
© KeenCorp
KeenCorp

Ze zijn KeenCorp ooit begonnen met een rake analyse van de interne topmanagersmail van Enron. Het schandaal rond het Amerikaanse energiebedrijf heeft door rechtszaken gezorgd voor openbaarheid van interne communicatie, waar veel van valt te leren; voor bedrijfskunde en de niet onbelangrijke nuance tussen formele en informele hiërarchie, maar ook voor AI.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in