Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Scholingsnoodzaak vaak vergeten’

Volgens hem gaan organisaties er bij de invoering van een nieuw systeem onterecht van uit dat de leverancier zorgt voor een gedegen kennisoverdracht. “De leverancier beschikt doorgaans over de technische kennis om het systeem te tunen voor de bedrijfsprocessen, maar is onvoldoende in staat om de eindgebruikers op de juiste manier, passend bij de eigenlijke gebruiksbehoefte, op te leiden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Onder de indruk van de techniek denken managers dat de gekochte ‘wonderdoos’ alle problemen oplost en ze vergeten het scholingsverhaal helemaal”, aldus de Vries.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in