Overslaan en naar de inhoud gaan

OUTSOURCING PERFORMANCE 2008: Uitbesteders spreken zich uit over hun IT-outsourcingpartner

Afnemers van IT-outsourcingdiensten zijn door de bank genomen maar matig tevreden. Meer dan een kwart van de contracten wordt op matige tot belabberde wijze uitgediend. Dat wordt althans gesuggereerd door het gegeven dat slecht 73 procent van de sourcingopdrachtgevers – resoluut of aarzelend – aangeeft dat ze hun huidige dienstverlener met droge ogen kunnen aanbevelen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Daarbij zouden ze dan moeten letten op ‘key performance indicators’ als: leveringsbetrouwbaarheid, flexibilteit en partnership (de mate waarin de dienstverlener investeert en risico neemt).

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in