Overslaan en naar de inhoud gaan

OPINIE: Liever geen verplichte storingscompensatie

De roep om een regeling volgt op forse storingen waarvoor consumenten niet of nauwelijks werden gecompenseerd. Zo presteerde Vodafone het vorig jaar om consumenten die na een brand in een van de schakelpunten een week lang geen of slechte dekking hadden daarvoor te 'compenseren' met enkele dagen gratis bellen en sms'en, bovenop op hun in de meeste gevallen waarschijnlijk toch al toereikende saldo.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in