Innovatie & Strategie

Klantinteractie
openbaar ministerie

OM krijgt landelijk klantcontactsysteem van Decos

Openbaar Ministerie rolt cloud-gebaseerd maatwerk uit voor sneller en beter contact met medewerkers van alle parketten.

15 februari 2018

Het Openbaar Ministerie heeft bij alle parketten een nieuw systeem uitgerold waarin de gegevens van telefoontjes naar de callcenters onmiddellijk worden opgeslagen in een nieuw systeem: JOIN. Niet alleen krijgen de bellers nu veel sneller antwoord op hun vragen, het scheelt ook heel veel werk voor de medewerkers van het parket.

Het OM heeft in een paar maanden tijd alle parketten voorzien van het nieuwe systeem. Niet alleen slaat dat systeem veel gegevens van telefonische klantcontacten op, het geeft ook nog eens snel extra informatie aan de medewerkers die de zogeheten klantcontactcentra (KCC) bemannen. De cloudoplossing JOIN is ontwikkeld in samenwerking met Decos.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!