Overslaan en naar de inhoud gaan

OM krijgt landelijk klantcontactsysteem van Decos

Het Openbaar Ministerie heeft bij alle parketten een nieuw systeem uitgerold waarin de gegevens van telefoontjes naar de callcenters onmiddellijk worden opgeslagen in een nieuw systeem: JOIN. Niet alleen krijgen de bellers nu veel sneller antwoord op hun vragen, het scheelt ook heel veel werk voor de medewerkers van het parket.

Het OM heeft in een paar maanden tijd alle parketten voorzien van het nieuwe systeem. Niet alleen slaat dat systeem veel gegevens van telefonische klantcontacten op, het geeft ook nog eens snel extra informatie aan de medewerkers die de zogeheten klantcontactcentra (KCC) bemannen. De cloudoplossing JOIN is ontwikkeld in samenwerking met Decos.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in