Overslaan en naar de inhoud gaan

'Naïviteit heb je nodig als jonge innovatieve ondernemer'

Technologie inzetten om de wereld beter te maken, is een belangrijke drijfveer voor Jari Hazelebach. Hij is CEO van Speaksee, dat doven en slechthorenden beter in staat stelt deel te nemen aan groepsgesprekken. Die toepassing kan veel breder worden ingezet. "Het leukste aan ICT is dat het een gereedschapskist is waarmee je dromen uit kan laten komen."
Jari Hazelebach
© Speaksee
Speaksee

Jari Hazelebach is pas 26, maar heeft al een indrukwekkende carrière. Mede-oprichter van drie bedrijven -waarvan er één al is verkocht-, winnaar van de Philips Innovation Award in 2016 en enige tijd werkzaam in San Francisco gewerkt bij een startup. Ondernemen zit in zijn bloed. Volgens zijn oom zei hij als 8-jarige al dat hij een eigen bedrijf wilde hebben. Een studie bedrijfskunde was daar de goede opmaat voor.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in