Innovatie & Strategie

Apps
Hans Boodt mixed reality

Mixed reality al dagelijkse praktijk voor etalagepopbouwer

Met augmented reality kunnen aanpassingen direct bij de klant worden doorgevoerd

Mixed reality bij Hans Boodt Mannequins © Snakeware
9 maart 2018

Hans Boodt bouwt etalagepoppen (mannequins) op maat voor de winkels van de allergrootste modemerken. Die stellen hoge eisen aan houding, materiaal, kleuren en afwerking van de poppen. Het bedrijf zet nu augmented reality in om samen met afnemers sneller tot een beter product te komen.

Afstemmen met de klant was voor Hans Boodt Mannequins altijd een complex proces. Ontwerpen werden tto drie jaar geleden eerst geschetst om vervolgens in klei aan de klant te worden getoond. Het vervaardigen van het kleimodel vond plaats in Taiwan. Had de afnemer commentaar op het ontwerp, moest de ontwerpafdeling in Nederland aan de slag om een nieuw ontwerp te maken en zo kon dat met de tussenstap in Taiwain een tijdrovend proces worden.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!