Overslaan en naar de inhoud gaan

Met een Xperience Level Agreement komt menselijke maat terug

Wie eindgebruikers tevreden wil stellen, kan niet meer volstaan met een focus op de technische aspecten van IT. Een goede beleving creëren wordt steeds belangrijker. En een goede beleving is alleen mogelijk vanuit eindgebruikersperspectief en vanuit een zakelijke focus. Tegelijkertijd wil de IT-organisatie afspraken maken met de business die ertoe doen en daar ook waardering voor krijgen als het goed gaat.
klantbeleving
© Shutterstock
Shutterstock

David Koekoek ziet dat daarom steeds vaker Xperience Level Agreement (XLA ®) wordt ingezet om IT-services te kunnen sturen op klantbeleving en zakelijke impact.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in