Overslaan en naar de inhoud gaan

Met business rules AI embedden in je organisatie

AI is hot. In iedere (virtuele) boardroom valt het woord 'AI' regelmatig. Niets lijkt bedrijven in de weg te staan om een start te maken, zou je zeggen. Toch boeken lang niet alle organisaties succes met AI. Dat komt doordat de kwaliteit van de data en de context waarin de data zijn verzameld, de kwaliteit van de AI-uitkomsten bepalen. ‘Garbage in is garbage out’.
Scherm vol data
© CC0 - Unsplash.com
CC0 - Unsplash.com

Volgens Hans Canisius en Frank Rijnders kun je echter met behulp van business rules uitstekend controle houden over de data die je gebruikt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in