Overslaan en naar de inhoud gaan

'Linking pin tussen de vraagkant en de IT'

Wolters Kluwer evolueerde de afgelopen jaren van traditionele uitgever naar aanbieder van digitale informatiediensten. Al twintig jaar werkt CIO Martin Wuite bij het bedrijf en maakte de transitie van dichtbij mee. Nooit had hij gedacht zo lang bij een organisatie te werken, maar de continue uitdaging en mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling maken dat hij nog lang niet uitgeleerd is.
Martin Wuite
© Wolters Kluwer
Wolters Kluwer

Martin Wuite, business relationship manager (BMR) Legal & Regulatory (CIO) bij Wolters Kluwer, gelooft heel sterk dat je je eigen toekomst kunt vormgeven. Dat geldt niet alleen voor organisaties, maar ook voor de mensen die daar werken.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in