Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant is ‘roepende in IT-woestijn’

Dat is een van de meest opvallende conclusies die onderzoeker Marco Gianotten van onderzoeksbureau Giarte trekt op basis van de ‘Outsourcing Performance 2008’, waarbij klanten wordt gevraagd of ze hun huidige dienstverlener als partner voor IT-uitbesteding desgevraagd zouden aanbevelen. En die vraag werd, net als vorig jaar, door meer dan een kwart van de ondervraagden beantwoord met ‘nee’ of ‘waarschijnlijk niet’.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in