Beheer

IT beheer
schiphol

'IT-probleem' legt website en app Schiphol urenlang plat

Oorzaak van het 'IT-probleem' nog altijd niet bekend.

© Flickr -JvL-
18 januari 2019

Oorzaak van het 'IT-probleem' nog altijd niet bekend.

De website van Schiphol was vrijdagmiddag enkele uren uit de lucht. Wie de site bezocht, kreeg een mededeling dat die onbereikbaar was. Ook de app van het vliegveld werkten het niet.

Volgens Schiphol was er sprake van "een IT-probleem". Wat daar de oorzaak van was, wordt nog onderzocht.

Het vliegveld was gedurende de storing wel bereikbaar via Twitter en Facebook en per telefoon. Wie wilde weten of een vliegtuig geland, opgestegen of vertraagd was, kon contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij.

Lees meer over
Lees meer over Beheer OP AG Intelligence
1
Reacties
Numo Quest 18 januari 2019 14:23

Erg benieuwd wat hier de oorzaak van is en wanneer het zich voor aan het doen is. Ik zal daar graag op reageren wanneer men met een verklaring komt in het kader van de voorspelbaarheid van de digitale automatisering.

Reactie toevoegen
De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.