Beheer

IT beheer
Sander Brinkman

IT-held tijdens thuiswerken: kritieke systemen 24/7 monitoren

Zijn team grijpt snel voor je in als er een storing optreedt.

Sander Brinkman © Conclusion Mission Critical
23 maart 2020

Nederlanders werken de komende tijd zoveel mogelijk vanuit huis, met als doel de verspreiding van het nieuwe coronavirus Covid-19 tegen te gaan. AG Connect spreekt ín deze periode met IT’ers die de Nederlandse IT draaiende moeten houden terwijl de druk op de IT-infrastructuur toeneemt. Sander Brinkman, Teamleider Operations Center bij IT-dienstverlener Conclusion Mission Critical, over de eerste dagen na de ingang van de maatregelen.

Wat is jullie rol in deze situatie?

“Het operations center van Conclusion Mission Critical bewaakt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar de bedrijfskritische IT-systemen van klanten. We monitoren de kritieke systemen van klanten en voeren de regie waar nodig. Blijkt er dus een storing te zijn, dan zijn wij verantwoordelijk om alles in goede banen te leiden. Kunnen we het zelf oplossen, dan doen we dat natuurlijk. Maar als we dat niet kunnen, dan kunnen we een beheerteam inschakelen dat altijd stand-by staat.”

Ben je drukker dan normaal?

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!