Overslaan en naar de inhoud gaan

inspearit maakt dankzij technische schuld vliegende start

inspearit ontstond eind september 2011 door een managementbuy-out van de opleidings- en adviesactiviteiten die DNV op IT-gebied onder de naam Cibit ontplooide. Die verzelfstandiging dwong inspearit tot migratie van de systemen die bij DNV draaiden naar een eigen omgeving. En daar was wel enige haast bij, natuurlijk.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Het betekende dat inspearit op korte termijn zijn klantenbeheer moest gaan regelen, en na moest denken over de manier waarop het de studentenadministratie zou gaan voeren, wat de rol daarbij zou zijn – of beter blijven – van Lotus Notes, dat als schakel tussen de studentenadministratie en de inschrijfmodule op de website fungeerde; en hoe de website – tot de verzelfstandiging onderdeel van de DNV-website – en het achterliggende contentmanagementsysteem ingericht zouden worden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in