Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT-beheer kan niet zonder bureaucratie

ICT-professionals binnen grote organisaties hebben een hekel aan bureaucratie. Dagelijks zien zij onbegrepen klanten, omslachtige aanvraagprocedures, overdreven vastlegging en onwerkbare hiërarchische structuren. Toch kan ICT-beheer niet zonder bureaucratische principes als het procedurele denken, de uniforme regelgeving en specialisatie. Ze zijn noodzakelijk voor een geheugen van de beheerorganisatie, een rechtvaardige behandeling van ICT-klanten en efficiënte oplossing van verstoringen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Voorwaarde is wel dat met deze bureaucratische elementen soepel en creatief wordt omgegaan.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in