Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken bouwt ambitieus systeem met drie schillen, voor beter zicht op de klant

Bierbrouwer Heineken staat aan de vooravond van een enorme operatie waarin wereldwijd bedrijfsprocessen en de IT-infrastructuur worden vernieuwd. Het doel: in tachtig landen de legacy opruimen, systemen harmoniseren en de organisatie flexibeler maken. Het beoogde resultaat is dat klanten, zoals horeca maar ook consumenten, beter kunnen worden bediend, vertelt Global CIO Ing Yan Ong.
Heineken blikje
© Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in