Innovatie & Strategie

Klantinteractie
winkelwagen

Geld blijft rollen, online

Thuiswinkel.org verwacht dit jaar 12 miljard aan online bestedingen.

© CC0,  Pixabay
4 april 2014

Reizen is met een 3,9 miljard euro, ofwel 37 procent van het totaal, het grootste segment. Maar het groeit niet zo snel meer: 2 procent ten opzichte van 2012. Snelste groeier was het segment speelgoed, dat 27 procent steeg naar 105 miljoen euro.

Muziek (+19 procent naar 123 miljoen euro), ­telecom (+16 procent naar 1,5 miljard euro) en kleding (ook +16 procent, naar 850 miljoen euro) groeiden eveneens hard door.

Thuiswinkel.org verwacht dit jaar 12 miljard aan online bestedingen.

Online uitgaven

 

 

 

 

 

 

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Neem contact met ons op!