Overslaan en naar de inhoud gaan

Geld blijft rollen, online

Reizen is met een 3,9 miljard euro, ofwel 37 procent van het totaal, het grootste segment. Maar het groeit niet zo snel meer: 2 procent ten opzichte van 2012. Snelste groeier was het segment speelgoed, dat 27 procent steeg naar 105 miljoen euro.
winkelwagen
© CC0
CC0

Muziek (+19 procent naar 123 miljoen euro), ­telecom (+16 procent naar 1,5 miljard euro) en kleding (ook +16 procent, naar 850 miljoen euro) groeiden eveneens hard door.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in