Overslaan en naar de inhoud gaan

Foto: Meisjesharten winnen voor techniek

De deelname van ICT-bedrijven aan Girlsday 2010 was zeer teleurstellend. Van de 103 deelnemende bedrijven en instellingen deden uit de ICT-sector alleen IBM Nederland en KLM Information Services mee.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Girlsday is een Europees initiatief om meisjes enthousiast te maken voor bèta, techniek en ICT. In vergelijking met andere Europese landen kiezen nog te weinig Nederlandse meisjes voor een technische of bètawetenschappelijke opleiding. Meisjes uit de bovenbouw van het basisonderwijs en de onderbouw van het voortgezet onderwijs zijn de doelgroep van Girlsday.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in