Innovatie & Strategie

Software-ontwikkeling
Ross Brawn tijdens re:Invent 2018

Formule 1 omarmt AI-graphics in 2019

Met data-gestuurde 'F1 Insights' moet de sport nog aantrekkelijker worden voor tv-kijker: "Data is de brandstof van onze sport."

Ross Brawn tijdens AWS re:Invent 2018 © AG Connect Thomas Niehe
14 december 2018

In 2019 moet het volgen van races in de Formule 1 via televisie nóg aantrekkelijker worden voor de miljoenen fans wereldwijd. De autosport presenteerde onlangs nieuwe AI-integraties voor televisie-uitzendingen, waarvoor de Formule 1 gebruikmaakt van AWS Sagemaker.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!