Overslaan en naar de inhoud gaan

Fabrikanten kampen met defecte chipset

Volgens HP treft dit probleem slechts een klein deel van zijn pc’s die zijn verkocht of besteld sinds 9 januari, de dag waarop Intel de tweede generatie Core-processors (codenaam Sandy Bridge) uitbracht. HP zegt met Intel samen te werken om “ongemak voor klanten te minimaliseren”. Het probleem is bij HP voornamelijk beperkt tot laptops en desktops voor de consument en in Europa tot één desktopmodel voor het mkb.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

HP is op 31 januari direct gestopt met de fabricage van pc’s met de Intel-chipsets en de levering aan distributeurs. Klanten die al zo’n pc hebben gekocht, kunnen hem omruilen voor een “vergelijkbaar product” of hun geld terugkrijgen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in