Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Er is altijd een reden om het over waarde te hebben’

ICT kan ‘waarde’, of ‘value’, toevoegen aan een bedrijf. Maar wie niet kan bepalen wat die waarde precies is, kan ook geen services leveren. Value is dus de kern van IT servicemanagement. Tijdens het evenement srvision van de KNVI draait het daar dan ook om. Want wat is waarde nu eigenlijk en hoe maak je dat dan concreet?
waarde creatie
© Shutterstock.com
Shutterstock.com

Iedereen wil waarde halen uit zijn product, dienst, samenwerking en verdere werkzaamheden. “Maar als je dan doorvraagt wat die waarde precies is, krijg je verschillende antwoorden”, zegt Maarten Bordewijk. Hij is trainer op het gebied van IT Service Management en mede-organisator van SRVision. “Het kan per situatie verschillen, mettertijd veranderen en het kan zelfs verschillend zijn binnen de organisatie zelf. Iedereen heeft immers andere belangen. Dus je moet ‘waarde’ wel concretiseren. Er moet een uitkomst aan vast hangen.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in