Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mailmarketeers zitten te suffen

E-mail is voor de meeste bedrijven inmiddels wel zo'n beetje de standaard voor communicatie met de klant. Toch blijken veel bedrijven lang niet het onderste uit de kan te halen bij hun on- en offline marketing.
online marketing
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Dat stelt digital marketingspecialist Mapp op basis van een inventarisatie onder de top vijftig e-commercemerken in Nederland. De bedrijven werden geanalyseerd op de drie hoofdkanalen: e-mail, mobiele apps en social media. Mapp constateert dat er voor de meerderheid van deze bedrijven nog veel winst te behalen bij de toepassing van deze kanalen als het gaat om online klantbinding. Zo bleek onder meer dat:

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in