Development

Klantinteractie
shopping cart

‘Dit product is precies wat u wilt’

Personalisatie in klantcontact is 'hot'. De bijdrage die IT kan leveren.

CC0 © Pixabay
26 juli 2016

Nu het switchen tussen leverancier, winkel of dienstenaanbieder voor afnemers steeds makkelijker wordt, is het voor organisaties erg belangrijk loyaliteit te creëren om klanten aan zich te binden. Personalisatie blijkt daarin een belangrijke rol te spelen. Tussen de 70 en 94 procent van de marketeers merkt een significante verbetering wanneer zij verschillende vormen van personalisatie toepassen, blijkt uit het recente VentureBeat Insight-onderzoekMarketing Personalization: Maximizing Relevance and Revenue. Tegelijk merken de onderzoekers ook op dat het gebruik van personalisatie nog in de kinderschoenen staat.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Inloggen

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!