Overslaan en naar de inhoud gaan

Dienstverleners missen overzicht en flexibiliteit

Dienstverleningsprocessen die voor een groot deel bestaan uit informatieverwerking, zoals bij financiële dienstverlening en de overheid, lenen zich bij uitstek voor verbetering door inzet van informatietechnologie en interactieve media. Met behulp van deze technologie kunnen de productiviteit, reactietijd en flexibiliteit van de processen worden verbeterd.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Bovendien kan met IT de besturing van processen worden verbeterd, zodat de organisatie op elk moment inzicht heeft in de voortgang van de processen. Met behulp van interactieve media als websites en mobiele toepassingen, kunnen deze processen vervolgens worden ontsloten voor klanten en kan de dienstverlening bij de klant thuis worden gebracht.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in