Overslaan en naar de inhoud gaan

"Denk niet dat je de digitale transitie kunt delegeren"

Toen Frank Verkerk in 2015 bij ABN AMRO aantrad als Chief Digital Officer, was de digitale transitie daar al ingezet. Maar het was grotendeels nog een add-on aan het traditionele bankbedrijf. Aan Verkerk de uitdaging om digitaliteit te maken tot iets wat niet alleen de klant met de bank verbindt, maar tot iets wat ook de traditionele organisatorische silo's in beweging brengt.
© De Beeldredactie
De Beeldredactie
  • Waarom heeft ABN AMRO een CDO nodig?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in