Overslaan en naar de inhoud gaan

Dell wil heel graag echt goed worden in services

Volgens Dell Nederlands general manager Renzo Taal moet de deal worden begrepen als een volgende stap in de volwassenwording van Dells eigen servicesactiviteiten, die in enkele jaren tijd uitgroeiden tot een organisatie met een omzet van 6 miljard wereldwijd. Kennelijk is het Dells bedoeling deze activiteit snel uit te bouwen, niet alleen kwantitatief maar vooral ook kwalitatief. Volgens Taal zou Perot onder meer ‘diepgang’ moeten bieden in specifieke marktsegmenten.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Hij wijst in dit verband op Perots sterke positie bij Amerika’s gezondheidszorg en centrale overheid, waar Perot behalve in voor Dell vertrouwde infrastructuurdiensten en managed services ook flink aanwezig is met branchespecifieke diensten, applicatieontwikkeling en onderhoud.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in