Overslaan en naar de inhoud gaan

De chemie tussen IT en marketing levert ROI

Het internationale cosmeticabedrijf Rituals heeft de afgelopen jaren een forse digitale inhaalslag moeten maken. ‘We zijn groot geworden door de beleving in de fysieke winkels. Maar de toekomst is digitaal, terwijl ons team Digital tot voor kort erg klein was,’ vertellen Bart Mudde en Martijn van der Zee. Zij zijn respectievelijk Chief Technology Officer en Chief Digital Officer bij Rituals. Hoe trek je het digitale been bij en hoe cruciaal is dat als je de wereld wilt veroveren?
Rituals
© Shutterstock
Shutterstock

Een tweegesprek over de kracht van een goede samenwerking tussen Digital en IT.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in