Overslaan en naar de inhoud gaan

Coronalessen van IT-managers: vertrouw je mensen

De coronacrisis bezorgt managers vele uitdagingen. Ze moeten opeens op afstand leidinggeven en het bedrijf draaiende weten te houden. AG Connect gaat in gesprek met managers, CIO’s en andere leidinggevenden binnen IT-bedrijven over de uitdagingen die zij tegenkwamen. Daniel Adams, manager customer care bij webhoster Leaseweb, splitste zijn team op in groepen, om het risico beter te kunnen spreiden.
Daniel Adams, Leaseweb
© Leaseweb
Leaseweb

De afdeling customer care bij Leaseweb kent drie verschillende teams. Er is een shift-team dat 24 uur per dag, 7 dagen per week als technische customer care werkt. Ook is er een ‘remote hands’-team, dat daadwerkelijk de datacentra in gaat. En er is een dagteam, dat operationeel support levert in de vorm van bijvoorbeeld trainingen en kwaliteitswaarborgen. Maar lang niet al deze teams konden tijdens de coronacrisis thuiswerken, wat nieuwe uitdagingen opleverde voor Adams.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in