Management

Branche
Daniel Adams van Leaseweb

Coronalessen van IT-managers: vertrouw je mensen

Hoe kom je de crisis door als thuiswerken geen optie is?

Daniel Adams © Leaseweb
12 juni 2020

De coronacrisis bezorgt managers vele uitdagingen. Ze moeten opeens op afstand leidinggeven en het bedrijf draaiende weten te houden. AG Connect gaat in gesprek met managers, CIO’s en andere leidinggevenden binnen IT-bedrijven over de uitdagingen die zij tegenkwamen. Daniel Adams, manager customer care bij webhoster Leaseweb, splitste zijn team op in groepen, om het risico beter te kunnen spreiden.

De afdeling customer care bij Leaseweb kent drie verschillende teams. Er is een shift-team dat 24 uur per dag, 7 dagen per week als technische customer care werkt. Ook is er een ‘remote hands’-team, dat daadwerkelijk de datacentra in gaat. En er is een dagteam, dat operationeel support levert in de vorm van bijvoorbeeld trainingen en kwaliteitswaarborgen. Maar lang niet al deze teams konden tijdens de coronacrisis thuiswerken, wat nieuwe uitdagingen opleverde voor Adams.

 
Lees het hele artikel
Je kunt dit artikel lezen nadat je bent ingelogd. Ben je nieuw bij AG Connect, registreer je dan gratis!

Registreren

  • Direct toegang tot AGConnect.nl
  • Dagelijks een AGConnect nieuwsbrief
  • 30 dagen onbeperkte toegang tot AGConnect.nl

Ben je abonnee, maar heb je nog geen account? Laat de klantenservice je terugbellen!