Overslaan en naar de inhoud gaan

Cisco laat maildienst in de cloud al snel weer vallen

Volgens Debra Chrapaty, hoofd van Cisco’s Collaboration Software Group, is de mailservice indertijd “goed ontvangen”, wat direct de vraag oproept waarom Cisco er nu een punt achter zet. De reden zou zijn dat klanten e-mail inmiddels zien als ‘volwassen’ en als een ‘commodity’, in plaats van als ‘een gedifferentieerd onderdeel van hun langetermijnstrategie voor onderlinge samenwerking’.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Cisco investeerde 250 miljoen dollar in het project. Het bedrijf belooft deelnemers aan de ‘proef’ te helpen bij het overstappen naar een andere mailservice. Ze krijgen ook voor de resterende duur van hun contract ondersteuning.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in