Overslaan en naar de inhoud gaan

BI: Complex product in een onvolwassen markt

BI werd lange tijd uitsluitend gezien als tool om efficiënt met het backoffice om te gaan, terwijl het nu bij uitstek als gereedschap wordt gebruikt in de competitie met concurrenten.” Gebruikers willen snellere en betere analyses dan de concurrent. “En de behoefte aan inzicht in en overzicht over klanten is sterk toegenomen.”
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Eerst de markt. Forrester deed uitgebreid onderzoek onder Amerikaanse en Europese IT-managers naar het gebruik van BI. Daaruit blijkt dat 70 procent van de bedrijven bezig is met BI, of belangrijke stappen heeft genomen in het aankoopproces.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in