Overslaan en naar de inhoud gaan

Gesimuleerde karakters grootste opgave

De computergames van tegenwoordig zijn niet te vergelijken met die van twintig jaar geleken. Het verschil tussen PacMan en Black en White 2 is onvoorstelbaar groot. We kunnen vrij rondlopen in prachtige realistische werelden waarin hele volken leven. Toch staan we pas aan het begin van de mogelijkheden. Er kan veel in games, maar er kan nog veel meer niet. En het maken van games is nog te veel handwerk.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Om de kosten van toekomstige games te drukken zal een deel van het ontwikkelingsproces geautomatiseerd moeten worden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in