Innovatie & Strategie

Dit is een bijdrage van StartReady.com
Cloud
Cloud PBX

Event: Round table sessie Microsoft Cloud PBX

De telefooncentrale in de cloud, een hosanna-verhaal of is het nog te vroeg?

14 december 2017
Door: StartReady.com, partner

De telefooncentrale in de cloud, een hosanna-verhaal of is het nog te vroeg?

Microsoft introduceert een telefooncentrale in de cloud. Met Cloud PBX inclusief de PSTN (Public Switched Telephone Network) belmodule kunnen bedrijven voorgoed afscheid nemen van het bestaande PBX-systeem. Een grote stap voorwaarts op het gebied van de integratie van telecom en IT. 

Doordat Microsoft zelf de telefoonnummers uitgeeft en nummerplannen koppelt aan de telefooncentrale in de cloud is daar geen lokale telecomprovider of Microsoft-partner meer voor nodig. Uw hele telefonie-omgeving in de cloud. Het lijkt een hosanna-verhaal, maar voordat bedrijven de overstap naar de Cloud PBX maken, moet er met een aantal zaken rekening gehouden worden.

Wat is de Cloud PBX en welke functies zijn daarin beschikbaar? Is Microsofts Cloud PBX iets voor uw organisatie? En waar moet u op letten bij de implementatie ervan? Deze vragen zullen we zeker behandelen tijdens de round table sessie. Daarnaast is er natuurlijk voldoende ruimte voor uw inbreng.

De sessie vindt plaats op donderdag 15 september, van 09.30 uur tot 12.00 uur met aansluitend een lunch. We ontvangen u graag in Uithoorn.

Reactie toevoegen