Beheer

Dit is een bijdrage van Joost-IT
Procesmanagement
Tech in 2 minuten: Wat is het Competence Center?

Tech in 2 minuten: Wat is het Competence Center?

Het Competence Center integreert de TOPdesk omgeving van de klant met die van Joost-IT

29 maart 2022
Door: Joost-IT, partner

Het Competence Center integreert de TOPdesk omgeving van de klant met die van Joost-IT

De ontwikkelingen in de IT volgen elkaar razendsnel op, net als nieuwe producten en oplossingen. In deze rubriek wordt kort en bondig uitgelegd wat een product of oplossing doet en vooral wat je er als bedrijf mee kunt. Deze keer: Wat is het Competence Center?
 

Wat is het Competence Center?

In het Competence Center is alle kennis rondom technisch- en functioneel beheer van TOPdesk samengebracht. Zo bieden wij op een laagdrempelige manier ondersteuning. Dit kan gaan om het inrichten, wijzigen en beheren, maar ook het proactief signaleren van verbeteringen in de omgeving.

Wat kun je met het Competence Center?

Via het Competence Center kunnen organisaties meldingen en wijzigingsverzoeken indienen  bij de consultants van Joost-IT. Dit is ideaal voor organisaties die een eigen functioneel beheer afdeling hebben en af en toe behoefte hebben aan extra expertise. Maar ook voor organisaties die (nog) niet beschikken over een eigen functioneel beheer afdeling. 

Wat zijn de productspecificaties of waar bestaat de oplossing uit?

Er wordt een koppeling gelegd tussen de TOPdesk omgeving van de klant en de TOPdesk omgeving van Joost-IT. Zo komt communicatie over openstaande meldingen en wijzigingsaanvragen direct in de juiste melding te staan. Vereiste hierbij is dat uw TOPdesk omgeving van buitenaf benaderbaar is. Daarnaast krijgt Joost-IT toegang tot de klant omgeving en indien aanwezig de testomgeving. Configuratie kan zo direct in de omgeving van de klant worden uitgevoegd.

Hoe werkt het Competence Center?

Het Competence Center integreert de TOPdesk omgeving van de klant met die van Joost-IT. Hierdoor worden meldingen eenvoudig naar het Competence Center doorgezet of bijgewerkt. U heeft altijd inzicht in de status van de melding. De communicatie met onze specialisten is laagdrempelig.

Wat levert het Competence Center een bedrijf op?

Het voordeel van het Competence Center is dat alle kennis rondom technisch- en functioneel beheer is samengebracht. Zo kan er op elke vraag antwoord worden gegeven.  

Wat zijn de voordelen van het Competence Center?

Via het Competence Center staat TOPdesk expertise continue beschikbaar (werkdagen 8.30-17.00). Daarnaast biedt het flexibele inzet van de gewenste capaciteit. Uren worden op basis van nacalculatie of als bundel afgenomen. Daarnaast wordt er elk kwartaal een duidelijke rapportage opgeleverd over het bestede aantal uren.

Reactie toevoegen