Innovatie & Strategie

Dit is een bijdrage van DXC Technology ServiceNow Practice
IT beheer
Service Experience: De medewerker als klant webinar DXC Technology ServiceNow

Service Experience: De medewerker als klant

Ontdek in dit webinar hoe Nyrstar  de Service Experience heeft gemaximaliseerd met Nexthink

6 mei 2021
Door: DXC Technology ServiceNow Practice, partner

Ontdek in dit webinar hoe Nyrstar  de Service Experience heeft gemaximaliseerd met Nexthink

Het moderne IT-team gebruikt een groot aantal verschillende platformen en oplossingen voor data, data en incidenten direct in hun IT-landschap te meten, op te slaan, te monitoren, te verhelpen van te verwerken. Hoewel deze oplossingen van cruciaal belang zijn voor routinematige IT-operaties, vertrouwen ze uitsluitend op technische gegevens uit het datacenter en zien ze de belangrijkste component van het IT-landschap over het hoofd - de werknemer. Nyrstar gebruikt Nexthink om waardevolle inzichten en controles te creëren om de service-ervaring voor hun werknemers te maximaliseren. In dit webinar zal Nyrstar hun ervaring delen en hoe de situatie was voor en na de implementatie van deze tool.

Onderwerpen die tijdens het webinar aan bod komen:

  • Hoe Nyrstar inzichten en controles creëerde met Nexthink

  • Hoe je werknemers context en zichtbaarheid kunt geven met Nexthink

  • Hoe je het incidentmanagement, de efficiëntie van de servicedesk en de algemene IT-governance kunt verbeteren

  • Hoe het servicedeskteam in staat is om pro-actief te worden in incident management

Na jouw deelname aan deze sessie weet je hoe je nieuwe zichtbaarheid, context en mogelijkheden om de IT-processen te verbeteren en de dagelijkse ervaringen van je collega's te verbeteren.

Praktische informatie

Datum: Donderdag 27 mei
Tijd: 09.00 - 10.00 uur
Locatie: Online vanaf je eigen laptop, smartphone van tablet

De sessie wordt opgenomen.

Direct aanmelden

De Sprekers

Hans Lauwers - Group Manager IT Infrastructuur Nyrstar
Hans Lauwers, 40 jaar, vader
van 4, Groepsmanager IT Infrastructuur en Operaties bij Nyrstar Hans is verantwoordelijk voor de Global IT Infrastructure and Operation strategie voor alle stakeholders door middel van de volgende activiteiten: Global IT Operations planning en management inclusief Data Center, WAN, LAN, Telefonie, SAP en Microsoft applicaties, service desk en desk side support.

Rik Burgering (Moderator) - ServiceNow Consultant bij DXC Technology
Rik is Service Management expert met ervaring in het helpen van bedrijven bij het optimaliseren van hun processen door het geven van advies, training, assistentie bij implementaties en software ontwikkeling. Als onderdeel van de DXC-familie helpt Rik onze klanten en adviseert onze prospects met de juiste tooling voor hun ITSM-omgeving.

>> Schrijf je nu in!

Reactie toevoegen